2014 m. liepos 16 d., trečiadienis

Kada kartojam?

Žiūrinėjau, ką mano „draugai“ rašo Facebook'e ir pamačiau tokį užrašą:

Vakar nerealus tūsas buvo. Visi pjaustėmės venas iki sąmonės netekimo. Vieną į ligoninę išvežė, bet nieko, gyvas liko. Po to nualpau, tai nieko daugiau nebeatsimenu. Bet žiauriai nerealu buvo, tikrai geras tūsas. Kada kartojam, chebra?

Pakomentavau tą užrašą, kad pjaustymasis kenkia sveikatai ir kad taip galima mirti.

Užrašo autorius pakomentavo, kad juk ne kasdien taip pjaustosi ir kad tai nekenkia, kad reikia linksmintis, atsipalaiduoti.

Aš jam atsakiau, kad kenkia, pateikiau kelis tyrimus, rodančius, kad pjaustymasis kenkia ir kad nuo jo mirštama, taip pat pateikiau mirčių nuo pjaustymosi statistiką. Taip pat paminėjau, kad yra kitų atsipalaidavimo būdų, kurie nėra kenksmingi.

Tuomet autorius man atsakė, kad aš nemoku linksmintis ir kad man irgi reikėtų pasipjaustyti, kad atsipalaiduočiau, nes tie kiti būdai neveiksmingi.

Po to įrašą dar pakomentavo vienas iš autoriaus „draugų“. Jis pasakė, kad kai per daug pjaustomasi, tai nesveika, bet truputį pjaustytis – nieko tokio.

Dar kitas autoriaus „draugas“ parašė, kad truputis pjaustymosi yra netgi sveika ir pridėjo nuorodą į Delfi, kur buvo teigiama, kad kasdienis pjaustymasis nedideliais kiekiais yra sveikas širdžiai.

Daugiau nieko neberašiau, bet man vis tik atrodo, kad net ir pjaustantis po truputį galima netyčia pažeisti veną ir nukraujuoti mirtinai...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą